-
Kā uzrakstīt grāmatu?
Grāmatas rakstīt ir forši. Tā ir lieliska sevis izpausme, jo, veidojot grāmatu, noteikumi neeksistē – kā lemsi, tā būs. Tas ir arī lielisks līdzeklis sava tēla būvēšanai. Vienlaikus grāmatas izdošana ir izdevība atstāt ko paliekošu nākamajām paaudzēm, pastāstot par savu pieredzi un atklāsmēm. Bet – lai tiktu pie tādas ekstras kā savas grāmatas, izveides process […]
-
Kā izvairīties no soda naudas par savu mārketingu
Komunikācija – reklāma, komerciāli paziņojumi, jebkura parādīšanās sabiedriskajā telpā – jāveido atbilstoši likumiem. Latvijā vairākas iestādes uzrauga un periodiski publicē vadlīnijas par likumu prasībām attiecībā uz reklāmu. Tomēr vēl aizvien sastopamas situācijas, kad uzraugošās iestādes soda par nepareizu komunikāciju. Šādas situācijas ne tikai bojā uzņēmuma sodāmības vēsturi valsts arhīvos, bet arī var pabojāt reputāciju sabiedrības […]
-
Ko es iemācījos no E.J. Rowland?
Darbojoties basketbola klubā “VEF Rīga” laikā, kad tas virzījās par nopietnu spēku Eiropā, man sanāca būt apkārt talantīgajam amerikāņu basketbolistam Īdžejam Roulendam (E.J. Rowland). Viņš Rīgā ieradās tajā dzīves posmā, kad sportistiem parasti ir pats karjeras plaukums – 29 gadu vecumā, taču ar sliktu pēcgaršu par nesenāko sezonu. To Īdžejs bija pavadījis Malagas komandā no […]
-
Intervija kā bezmaksas reklāma
PR pasaulē populāri auditorijas sasniegšanas veidi ir preses relīzes un raksti, taču ne līdz galam novērtētas ir intervijas – vismaz latviešu valodā pieejamajā digitālajā saturā. Līdzinoties ikdienišķai sarunai, intervijas cilvēkiem ir tuvas vieglās uztveramības dēļ. Ne velti žurnālos pārsvarā ir izvēlētas kā centrālās numuru tēmas. Sabiedrības patiku pret intervijām var izmantot ne vien laikraksti, bet […]
-
Pārvarēt Latvijas limitācijas, ieejot ārzemju tirgos
Tiem, kam drosmīgi sapņi. Ja ilgstoši kulsies pa vietējo mērogu, vari nodrošināt dzīvi, bet vai ir sanācis padomāt, kas notiktu, ja izietu plašākos ūdeņos? Teiksim, savu preci ienestu ārzemēs. Latvijas gadījumā ir dzirdēti neskaitāmi attaisnojumi, lai to nedarītu. “Bet tirgus ir pārsātināts! Kam es tāds vajadzīgs?” “Mums nepietiek resursu. Prātīgāk ir koncentrēties uz Latviju.” “Mēs […]
-
Jurists būs sabiedrotais
Priekš kam vajadzīgs jurists? Lai bizness ritētu gludi un neatgadītos moments: “BĀC, aizmirsu…” Brīvi pieejamie resursi internetā vēl nenozīmē zināšanas, kā šo informāciju piemērot un izmantot konkrētos gadījumos. Atverot Latvijas Vēstnesi vai likumi.lv, ir viegli apmaldīties vai palaist garām kādu svarīgu dokumentu. Viens risinājums ir pašam piedalīties apmācībās un semināros, tādējādi radot izpratni par jurisprudenci. […]